2012. október 31., szerda

37.rész-Folyosó

/Bocsánat gyerekek, de ennyi futotta tőlem, mert egyáltalán nincs ötletem :/// 6 komi/

~Betty*

Váratlanul Josh száguldott be a hotelba idegesen. Fogalmam sem volt, hogy honnan tudta, hogy itt vagyunk, Justinon is látszott, hogy semmit nem ért.
-De szánalmasak vagytok együtt-ordibált velünk.
-Te csak ne kiabálj haver..-indult volna meg felé Justin, de én visszafogtam.
A nagy ordibálásra felfigyeltek a biztonsági őrök is, és elvitték a baj forrását, azaz Josht.
-Ja, és Lina üzeni, hogy még nincs vége ennyivel!!-kiabálta még utoljára.
Micsoda..?? Lina...?? Az a Lina..?? Ezek szerint kiszabadult? Vagy a börtönből irányít másokat..?? Egy biztos: most nagyon megrémültem.
-Nyugodj meg, kincsem, én vigyázok rád-zárt karjaiba Jus, amitől tényleg jobban lettem.
Szorosan hozzábújtam, fejemet belefúrtam a nyakába, és illatával próbáltam enyhíteni félelmem, ami végül elszállt.
-Gyere inkább menjünk fel, holnap van a nagy nap, pihennünk kell-nézett rá Selre is.
Csak helyeseltünk, és mindenki elindult saját szobája felé.
Megijedtem attól, amit mondott Josh, de viszont azt is éreztem, hogy minket nem olyan könnyű Justinnal elválasztani.
Az én egyetlen Justinom kijött a fürdőből megint egy szál boxerben, amitől végképp elfelejtettem mindent.
-Mehetsz bébi-kapott el derekamnál fogva, és csókot is lopott.
Bementem én is, és szokásosan hamar kész lettem. Jus már az ágyban feküdt, mindkét keze a tarkóján volt, így még jobban megcsodálhattam hibátlan testét. Lefeküdtem mellé, ő pedig egy szempillantás alatt hozzám bújt.
-Fáradt vagy kicsim?-tette a kezét az arcomra.
-Nem-sóhajtottam.
Szép lassan megcsókolt. A csók alatt még közelebb jött hozzám, már amennyire ez lehetséges volt, mert így is egy porszem sem fért volna el köztünk.
Keze vándorolni kezdett a testemen, és érintése helye ott maradt a bőrömön egy enyhe áramütés formájában. Nagyon szenvedélyesen és vágyakozóan csókolt, éreztem rajta, hogy alig tudja tartani magát, hogy ne induljon be jobban. Lassacskán rám gördült, és teljes testsúlyával rám nehézkedett. Bal lábamat felhúztam, mire ő a combomért nyúlt, és végigsimította kezét rajta, a fenekemig meg sem állva. Én a hátát cirógattam, néha bele is nyögött mozdulataimba.
Jól esett most ez a kis együttlét, már én is vágytam rá, és ahogy érzem, ő is. Nem sokkal utána viszont legördült rólam és minden abbamaradt. Láttam, hogy nem akarta abbahagyni, de már nem bírta volna tovább cérnával.
-Jó éjt-csókolt meg hosszan még utoljára.
Hozzábújtam, és elaludtunk mind a ketten.

*Másnap, a koncert időpontja*

-Minden a helyén van?-végeztem az utolsó simításokat a koncert helyszínén.
-Igen ahogy látom minden oké-felelték a többiek.
Jeleztünk Justinnak, hogy indulhat a koncert, rögtön be is futott.
-Jó estét Berlin!-kiabálta.
A tömeg sikítani kezdett, volt aki sírt is, mikor megpillantotta Justint.
-Indulhat a buli?-rázta fel a rajongóit.
-IGEEEEEN!-kiabálták.
Justin neki is vágott az első számnak, a Boyfriendnek. Gyönyörűen táncolta végig mindenki a koreográfiát, egy apró baki sem történt. Annyira büszke voltam rájuk. Már mióta velük táncolok, szinte velük nőttem fel.
-Nagyon ügyesen megoldottad a koreográfiát-simogatta meg a vállamat Pattie.
-Köszönöm-vigyorodtam el dicséretén.
Másfél óra múlva lepörgött a koncert, de mielőtt Justin végleg elköszönt volna, bejelentett valami számomra meglepőt.
-Mielőtt elmennék, szeretném nektek elmondani, hogy a koreográfiát az én drága barátnőm csinálta-vigyorgott rám oldalra Justin.
Nem vártam, hogy elmondja, jól meg is lepődtem.
-Gyere ide-integette nekem.
Micsoda? Menjek ki a színpadra? Soha.
Justin nem tágított, odafutott hozzám, a kezemért nyúlt, és becipelt a színpadra maga mellé. A tömeg sikított, mikor megláttak.
-Mit gondoltok, szerintetek megérdemel érte egy csókot?-kérdezte a tömegtől Justin.
-IGEN! IGEN! IGEN!-ordították torkuk szakadtából a Belieberek.
Időm sem volt reagálni, Justin lesmárolt. De nem csak sima puszit adott, hanem nyelves csókot. Annyira jól esett, hogy nem szégyell a rajongói előtt.
Csókunk alatt a Belieberek ujjongtak, és tapsoltak.
-Viszlát Berlin, remélem tetszett a koncert!-fordult feléjük, de még mindig karolt.
Kézen fogva sétáltunk le a színpadról a backstagebe.
-Bolond vagy mondták már?-állítottam meg Justint.
-Most miért? Nem volt jó?-vette elő az ellenállhatatlan kiskutya szemeit.
-De nagyon jó volt-mondtam, és ismét megcsókoltam.
-Hé, turbékoló galambok, autogramosztás van-szólt ránk Scoo.
Összekulcsoltuk kezünket, és indultunk a rajongókhoz. Justin sok képen csinált a rajongókkal, de az egyik lánynak volt még egy kérése.
-Lehet egy kérésem?-fordult Justin felé.
-Persze, mondd csak-vigyorgott Justin.
-A barátnőd is rajta lehetne a képen?-nézett felém a lány.
Megvontam a vállam, és odamentem a lány mellé. Furcsa volt, mert én nem is vagyok sztár, de azért jól is esett.
Mindezek után Justin még elment a Meet&Greet-esekhez, és bementünk az öltözőjébe.
-Teljesen hulla vagyok-dőlt le a kanapéra.
-Menjünk haza, ott majd pihenhetsz-adtam neki egy puszit.
Beültünk a kocsiba, és a hotelba tartottunk. Már én is kifáradtam a nagy hajtásban, hogy minden rendben menjen a koncerten.
-Menj csak fel, én még veszek egy kis csokit-puszilt meg Jus.
-Oké, akkor megyek-feleltem.
Felmentem lifttel, és végigsétáltam a folyosón. Láttam ott valakiket, ezért közelebb mentem ,de mikor odaértem, azt hittem elájulok...

2 megjegyzés: