2012. október 24., szerda

33.rész-És ha Betty lenne...?

Na gyerekek, fontos bejelenteni valóm van. NAGYON NAGYON kevés a komi. Ha nem szeretnétek hogy folytassam akkor szóljatok, vagy ha nem tetszik valami, akkor írjátok meg a chatbe vagy komiba és változtatok rajta..Mindenesetre most hoztam részt, remélem tetszik, és várom a visszajelzéseket. Azt is elárulom, hogy kezdeni fogok egy másik blogot is, ami teljesen más lesz mint a többi, és az remélem hogy jobban fog tetszeni, ezért is kérném, hogy írjátok meg, hogy ezt folytassam-e. Puszi <33

~Betty*



Reggel Justin erős karjain fekve ébredtem fel. Ő már vígan fent volt és kémlelte az álmos arcom.
-Szia kicsim-csókolt rögtön.
-Szia-suttogtam, mert még alig tudtam beszélni.
Miután kicsit magamhoz tértem, rendberaktam magam és Jussal lementünk reggelizni. Jazzy és Jaxon olyan aranyosan odafutottak hozzánk.
-Szija Betty-ölelgetett Jazzy.
-Szia tündérke-kaptam fel.
Leültünk és nekiálltunk a kajának.
-Betty, elmegyünk vásárolni?-mosolygott Pattie.
-Persze, de Selly ugye te is jössz?-meresztettem rá a szemeim.
-Hogyne, csak délután lesz egy fotózás-felelte.
-Héééé és én??-nézett hatalmas szemekkel rám Justin.
A csajokkal egymásra néztünk.
-Te is eljöhetsz-vigyorogtam, de tudtam, hogy úgyis nemleges választ kapok.
-Vásárolni?? Én???-mondta tele hanglejtéssel Justin-Biztos hogy nem...
-Hát jó..akkor majd egyedül ülünk be sütizni...-vetettem be egy kis fordított pszihológiát.
-Sütiii?? Erről nem volt szó, már hozom is a cuccom-kezdett kapkodni Jus.
-Az előbb még nem volt kedved jönni..-húztam a drágám agyát.
-Az régen volt..-legyintett.
Nevetni kezdtünk és készülődtünk a bevásárlótúrára. Kifelé tartottunk, amikor Justin testőre megállított minket.
-Nélkülem sehova-mosolygott.
Én csak néztem rá, kicsit meg is ijedtem, mert kb. háromszor akkora volt mint én.
-Szia, Kenny vagyok, te csakis Justin barátnője lehetsz-nyújtotta felém a kezét kedvesen.
-Szia-ráztunk kezet-Igen, az vagyok, Betty Collins.
-Veletek fogok menni, mert tudjátok a rajongók bármire képesek-nézett ránk Kenny felváltva.
Selena és Pattie is lejöttek és elindultunk a shoppingkörútra. Rengeteg boltba benéztünk, és nagyon sok mindent vettünk, de már olyan szinten, hogy Kenny ki sem látszott a csomagoktól.
-Uuu nézd az a ruhát!-mutattam egy kirakatban lévő egyberuhára, ami nagyon tetszett.
-És milyen jól állna rajtad-mondta Pattie.
-Menjünk be érte-indult az ajtó felé Selly.
-Jaaaaaaaaaaaaaj csajok én már nem birooooooooom-nyafogott Justin.
Adtam neki egy puszit, amire abbahagyta a nyafogást.
-Ez az utolsó, utána megyünk sütizni-simogattam meg.
-Na jó...-forgatta a szemeit.
Megvettük a ruhát, és ígéretemet betartva beültünk egy cukrászdába. Én egy fagyikelyhet kértem mert nagyon melegem volt. Justin sütit evett, Selena és Pattie pedig egy enyémhez hasonló fagyikelyhet.
-Nah, ez finom volt-fogta a hasát Jus.
Mi is megettük a kelyhet. Már öt óra volt, készülődtünk haza. A szállodában Justin kiterült az első kanapén ami az útjába esett.
-Elfáradtaaaam-mondta.
-Mi nem-mondtuk egyszerre a csajokkal nevetve.
Ekkor szegény Kenny beállított a tengernyi csomaggal, az ajtón is alig fért be. Odarohantunk hozzá és egyenlően elosztottuk a csomgokat, hogy fel tudjuk vinni a szobánkba.
-Legközelebb meggondolom hogy elmenjek-e veletek vásárolni..-mondta szuszogva, mi meg csak kuncogtunk magunkban.
-Na végre megjöttetek..-rohant oda hozzánk Scooter.
-Mi történt?-ijedtünk meg.
-Justin, történt egy kis csúszás-mutatott a kanapén fetrengő szerelmemre.
-Miért?-kérdezte Justin.
-A koreográfus lesérült, és nem tud lábra állni, kórházban van, és a fél világot is átkutattam egy koreográfusért, de egyet sem találtam..-eresztette le a vállát Scoo-Így minden változik, négy nappal el kell tolnunk a koncertet, ami borítja az egész turnét, neked is Selena..
-És akkor most mi legyen?-ült fel Justin is idegesen.
Mindenki heves gondolkozásba kezdett. Tíz perc múlva Justin rámnézett.
-És ha Betty lenne a koreográfus?-állt fel.
-Ugyanmár Justin ez...
-Ez egy remek ötlet!!-fejezte be a mondatomat a frissen megérkezett Usher.
-Tényleg, hisz Betty az koreográfus, csak még nincs elismerve-mondta Selly vigyorogva.
-De most komolyan skacok, szerintetek képes vagyok koreografálni egy koncertet??-dermedtem le.
-Igen!!-vágták rá egyszerre.
Lehuppantam a kanapéra és csak néztem magam elé.
-Na, mi a válaszod?-kérdezte Scoo.
Mindenki rám nézett. Hatalmas volt rajtam a nyomás, mert itt mindenre gondolnom kell: a színpad kitöltésére, a többi táncosra és legfőképp arra, hogy Justin még énekel is közben... Mindenki meredten figyelt. Ránéztem Justinra, aki csak bólogatott, hogy mondjak már igent.
-Na jó..vállalom-böktem ki.
-Ezaaaaaaaaz-csókolt meg Justin hevesen.
-Viszont a sok lemaradás miatt holnap korán el kell kezdjük a próbákat-mondta Scoo.
-Milyen korán?-fordult hátra Justin.
-Reggel hét-felelte full határozottan Scooter.
Egymásra néztünk hárman: én, Selena és Justin, aztán sóhajtottunk egyet beletörődve az időpontba. Felfelé indultunk a "szobánkba", de mikor elindultam a lift felé Justin hirtelen visszahúzott.
-Én inkább lépcsővel mennék-mondta szégyellősen.
-De...miért?-ráncoltam a szemöldököm.
-Hát..az a helyzet hogy klausztrofóbiás vagyok-nézett a szemembe-De te nyugodtan menj lifttel..
-Dehogy megyek, ha te gyalogolsz akkor én is-fogtam meg újra a kezét.
Lehellt egy csókot a számra és felvelé vettük az irányt, lépcsővel. Még jó hogy csak a harmadikig kell menni. Ledőltem az ágyra fáradtan, hisz ez a shoppingkörút sem volt semmi. Justin leült mellém az ágyra és megsimogatta a hasam.
-Megyek zuhanyozni édes-feküdt rám.
-Jó-pusziltam meg.
Bement, és 15 perc múlva kijött egyetlen egy szál boxerben, ami persze vonzotta a tekintetemet. Egy kacér mosoly kíséretében bebújt a takaró alá és intett egyet, hogy haladjak. Gyorsan lezuhanyoztam, és követtem Justin példáját, miszerint a takaró alá bújtam, mert rettenetesen fáztam. Justin észre vette, hogy vacogok, ezért közelebbjött hozzám és oltalmazó karjaiba zárt. Nem csináltunk semmit, csak néztük egymást. Ez arra emlékeztetett, mikor Justin először nálunk aludt Lina miatt, és elcsattant az első csókunk.
Csak meredten bámultam a gyönyörű mogyoróbarna szemeit, miközben ő simogatta az arcom. Ekkor közelebbjött és adott egy érzéki nyelves csókot, ami már jobban hiányzott mint egy falat kenyér. Sokáig csókolóztunk, élvezük hogy végre már csak ketten vagyunk, és senki nem zavar minket, mikor megszólalt a telefonom.
-Ne vedd fel..-nyögte a számba Justin.
-Muszáj..anya az-kapkodtam a telóm után.
Justin nagy nehezen elszakadt a számtól, de még mindig rajtam feküdt, miközben én telefonáltam.
-Szia anya-szóltam bele vidáman a telefonba.
-Szia kicsim, minden rendben van?-hallottam meg az én imádott anyukám aggódó hangját.
-Persze hogy minden oké, képzeld, én fogom koreografálni Justin koncertjét-dicsekedtem.
-Tényleg? De aztán ügyesen-nevetett anya.
-Okéé ügyesen fogom csinálni-nevettem én is.
-Odaadnád Justinnak egy picit a telefont?-kérdezre anya.
Nem értettem a helyzetet, látszólag Justin sem, mert mikor felé nyújtottam a telefont, eléggé meglepődött arcot vágott...

*Justin szemszöge*

-Szia Bella-szóltam bele a telefonba.
-Szia Justin-válaszolt Bella kedvesen-Csak annyit szerettem volna mondani, hogy vigyázz nagyon Bettyre helyettem is-csuklott el a hangja.
-Vigyázok, megígérem-mosolyogtam Bettyre, aki megpuszilt a mondatomra. Leszálltam róla és folytattam a beszélgetést.
-Rendben Justin, sok sikert mindenhez, odaadom Nicket egy kicsit-és már át is nyújtotta a telefont.
-Cső bro-mondta Nick.
-Csá haver, mizújs?-kérdtem. Kicsit fura volt hogy le "bro"-zott, mikor nem váltunk el túl jól.
-Semmi..Selena hogy van?-halkult el egy picit.
-Minden rendben van vele, ne aggódj..-nyugtattam le.
-Akkor jó..ha találkozol vele mondd meg neki hogy hiányzik és szeretem-felete Nick.
-Rendben, megmondom-válaszoltam.
-És a hugómra 100 szemed..-utasított. Na itt a rég jó Nick akitől én elváltam.
-Oké..értettem-halkultam el.
-Na csá-adta vissza a telefont Bellának.
-Jóéjt Justin, most megyek, mert még dolgom van-köszönt el Bella is.
-Rendben jóéjt és szia-raktam le.
Visszafordultam Bettyhez, aki már édesen aludt mellettem. Biztos nagyon kifáradt, nem is baj hogy alszik mert holnap már kezdődik minden. Közel bújtam hozzá, adtam az arcára egy puszit, és én is elaludtam..

*Másnap, Betty szemszöge*

Ma reggel Pattie ébresztett minket, ami nem esett túl jól, mert úgy aludtam volna még. Készülődtünk Justinnal, és mikor kész lettünk, kocsiba pattantunk Sellyékkel és a koncert helyszínéhez indultunk, a berlini stadionhoz. Mikor odaértünk, nem szerettem volna hinni a szememnek, akkora színpadot láttam meg. Beálltam a közepére, és csak csóváltam a fejem.
-Ez nem fog menni..-suttogtam magamban.
-De fog-ölelt át Justin hátulról-, mert egy hihetetlenül okos és ügyes barátnőm van, akinek ez meg sem kottyan.
Nem szóltam Justin szavaira semmit, csak mosolyogtam rá, hisz olyan jól esik amikor bíztat.
-Hát ez lenne az Betty..-lépett a színpadra Scooter Usherrel az oldalán-Mit szólsz? Menni fog?
Egy pillanatra Justinra néztem, aki a szemeit rám meresztette.
-Hát nehéz lesz..-tettem a csípőmre a kezem-, de megcsinálom.
-Jólvan csajszi ez a beszéd-veregette meg a vállamat Usher.
-A táncosok mindjárt itt lesznek és kezdhetünk is-nézte az óráját Scoo.
Na igen, a táncosok. Nagyon remélem hogy nem fognak lebecsülni amiért egy kis 17 éves tanítja őket. Elvégre sosem lehet tudni, bár szerintem Justin táncosai nem ilyenek. Kb. 15 perc múlva ismerős hangokat hallottam a háttérből. Valakik megjöttek, biztos a táncosok, de nem értem rá most odafigyelni, mert a színpad minden részletét átvizsgáltam. Egyszer viszont hallom a hátam mögül teljes hangerővel, hogy...

6 megjegyzés:

  1. Betti ha abba mered hagyni akkor megkereslek és kinyírlak ... :) ♥ ... :) :D xD

    KÖVIT .... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik,NEHOGY ABBA HAGYD!!
    Én csak lusta vagyok komizni,szerintem többiek is.Bocsi :/
    A lényeg,hogy nagyon jókat írsz,mégokáig szeretném olvasni :)

    VálaszTörlés
  3. Következőt!! *-*
    Imádom a blogod! :D

    VálaszTörlés
  4. Várom a következőt! *-* :) <3

    VálaszTörlés
  5. Bevallom én is lusta vagyok komizni :$ de napig rendszerességgel nézegetem a blogodat és nagyon jók a részek :)

    VálaszTörlés
  6. Szia. Én csak pár napja találtam a blogod, de ha akarod minden részhez írok egy komit, csak ne hagyd abba! :) Nagyon ötletes és izgalmas az egész történet! Hajrá, így tovább. :) Az új blogodra is kíváncsi lennék :)

    Üdv: Babi.

    VálaszTörlés