2012. október 25., csütörtök

34.rész-Láttam amit láttam

Jól figyeljetek rám. Nekem nagyon fontosak a komik, mert ezekből merítek erőt, hogy folytassam a törit. Ha nem komiztok komolyan mondom nem tudom mit csinálok veletek... Jólesett az a sok komment amit hirtelen rámbombáztatok, hogy nem hagyjam abba, de ha egyszer meg tudtátok tenni, hogy lenyomtatok pár gombot a billentyűzeten akkor naponta egyszer miért nem tudjátok megtenni??? Most érezzétek magatokat leszidva... :DD Folytatom a törit, 1 FELTÉTELLEL: ha kapom a komikat minden rész után. Köszönöm hogy olvastok és remélem még sokáig is fogtok...:) Puszi nektek  <333

~Betty*



...hogy:
-EGY, KÉT, HÁ, SHARKS!!!!
Megfordultam, és ott láttam az én imádott csapatomat.
-Áááááááááááááá-sikítottam egy hatalmasat, és odafutottam hozzájuk.
-Meglepetéééés!!-kiabálták és letettek.
-Ne mondjátok hogy ti lesztek a táncosok és velünk turnéztok..-mondtam ugrándozva.
-De igeeeeeen!-nevettek.
-Úristen..de hiányoztatok...-ölelgettem meg mindenkit. Akkor jutott eszembe hogy még elköszönni sem tudtunk, annyira hirtelen történt minden.
-Te is nekünk nagyon..-ölelgettek szorosan.
-De mégis ki intézte ezt el..?-kaptam észbe.
Senki nem szólt semmit csak a hátam mögé néztek. Megfordultam és Justin elpirult arcával találtam szembe magam. Odafutottam hozzá és egy hatalmas csókkal jutalmaztam meg, amiért elhozta a csapatot.
-Örülsz neki?-mosolygott.
-Már hogy a francba ne örülnék?? Nagyon köszönöm kicsim-öleltem át szorosan.
-Érted bármit életem-suttogta a fülembe.
Éppen készültem volna megint megcsókolni, mikor Usher megzavart.
-Na jó mostmár elég lesz a szerelmi ömlengésből, kezdődjön a munka..-sétált el mellettünk.
Justin gonoszul utána nézett aztán megpuszilt és elkezdtük a munkát.
-Szóóóóval..-lapozgatta a jegyzeteit Scooter-Még 4 táncos fog hozzátok csatlakozni, két lány és két fiú, így elegen lesztek kitölteni ezt a nagy színpadot.
Mikor Scooter ezt kimondta, a négy táncos már meg is érkezett.
-Áá, éppen időben-vigyorgott rájuk Scoo-Betty, bemutatom a +4 táncost, Tory-t, Cheryl-t, Josh-t és George-ot.
-Sziasztok-mosolyogtam rájuk, mert nem akartam rossz benyomást kelteni.
-Skacok, ő itt az új tanárotok, Betty-mutatott rám Scoo.
-Szia-mosolyogtak ők is kedvesen.
-Akkor kezdjétek-ment le Usher és Scoo a színpadról. Selena már eleve lent ült, olyan fáradt volt, hogy majd elaludt.
Odafordultam a többiekhez és elkezdtem a mondandómat.
-Na hát skacok én arra gondoltam, hogy..-és itt elmondtam mindent amit kigondoltam.
Justin csak bólogatott, a többiek pedig meredten figyeltek. Tegnap este csak ezen gondolkodtam, hogy mit is kéne kitalálnom, de végülis születtek ötletek.
Észrevettem, hogy az új táncosok közül Josh olyan furcsán néz rám..de nem foglalkoztam vele, lehet hogy csak elmerengett.
-Akkor..szerintetek?-mondtam a végén.
-Szerintem jó az ötlet..-mondta Ash.
A többiek is ráhelyeseltek. Most következett a gyakorlat, hogy menni fog-e. Mindenkit beállítottam a helyére, és eltáncoltam nekik hogy hogy is nézne ez ki. Justin a kezébe fogott egy ásványvizes palackot ami a mikrofont szimbolizálta. Utána lassan is megmutattam a mozdulatokat, a többiek pedig engedelmesen csinálták. Mikor már elégszer elpróbáltuk, beindította Scooter az első zenét a One Time-ot. Kiálltam a színpad elejére, hogy mindent tisztán lássak. Nagyon jól ment mindenkinek, Justin is hamar belerázódott. Így vettünk végig még három számot, aztán szünetet tartottunk. Leültem a színpadon levő lépcsőre pihenni mert rendesen elfárdtam. A fejemet a kezembe temettem energiát gyűjtve ezzel.
-Elképesztő vagy, hogy csinálod?-szólított meg egy ismeretlen hang.
Felnéztem és Josht láttam magam előtt.
-Öhm..köszönöm-jöttem zavarba-Már nagyon régóta táncolok, talán ez a titka.
-Nagyon jól táncolsz és érthetően magyarázol-ült le mellém.
Nem szóltam rá semmit, eléggé zavarba hozott a bókjaival. Egyébként a srác nem nézett ki rosszul, világosbarna haja volt, kékeszöld szeme és egyszerűen tökéletes teste. DE én Justint szeretem.
Jókat nevetgéltem, mert jó vicceket mesélt. Arra figyeltem fel hogy Justin mondja hogy:
-Szerintem folytassuk..
-Oké, folytassuk-álltam fel Josh mellől.
A próba további részében Justin nagyon furán viselkedett velem. Olyan volt mint szokott, csak másabb. Többet volt a közelemben, többet puszilgatott, amit igazán nem értettem.
-Selena, gyere, te jössz-vigyorogtam rá a legjobb barátnőmre.
Felsietett a színpadra és az ő számaira is eltáncoltuk a koreográfiát, persze mást.
-Fúú de ügyi vagy ez tök jóó-tapsikolt nekem-Én barátnőőőm!
Mindenki csak nevetett Selenán, tényleg nagyon kivolt szegényke :D
Aztán visszahívtam Justint is a színpadra, de először meg sem hallotta hogy szólok neki, mert Josht nézte furán. Nem foglalkoztam vele, gondoltam csak nyugodtan. Scoo beindította a duett zenéjét, az Overboard-ot, és Justinék elpróbálták. Minden simán ment addig, amíg Josh fel nem bukott.
-Minden rendben?-rohantam oda hozzá.
-Persze, semmi baj, nem estem nagyot-segítettem fel.
Rámmosolygott, én is rá, amire Justin nem nézett valami szépen. Folytattuk tovább a gyakorlást, de most fordult a kocka: olyan rosszul léptem, hogy én is tanyáztam egy nagyot.
-Jézusom, semmi bajod?? Csúnyán estél-térdelt le mellém Josh rögtön.
-Kicsit fáj a térdem-ültem fel a térdemet fogva.
-Kicsim minden oké?-lökte arrébb Justin Josht.
Josh nagyon furán nézett rá, de nem mondott semmit. Ezért megtettem én.
-Fáj a térdem, megtennéd hogy hozol rá jeget?-néztem Justinra.
-Majd inkább Josh hoz-pillantott oldalra csúnyán Justin.
-Nem, te hozol-néztem rá ugyanolyan csúnyán, mint ahogyan ő Joshra.
Justin csak meredt szemekkel rámnézett, felállt és ment a jégért.
-Sajnálom, nem tudom hogy mi lett vele-néztem bocsánatkérően Joshra miután Jus elment.
-Semmi baj, már megszoktam..-hajtotta le a fejét.
-Hogy érted hogy megszoktad?-gúvasztottam ki a szemeim.
-Velem mindig így viselkednek, pedig nem akarok rosszat hidd el..-nézett vissza rám.
-Nem is vagy olyan-vigyorogtam rá és vágtam egyet a vállára.
-Segítsek felállni?-mosolygott ő is.
-Az jó lenne..-bólintottam.
Körülfontam az egyik kezemmel a vállát, a másikkal pedig egyensúlyoztam. Ő pedig megfogta a derekam és húzott felfelé. Aztán segített odabicegni a lépcsőhöz hogy leülhessek. És erre a jelenetre lépett be Justin. Mikor meglátta, hogy Josh a derekamat fogja, a feje vörös lett, a szeme pedig egyenesen szikrázott. Csoda hogy a jég el nem olvadt a kezében. Joshsal egymás mellett ültünk épp úgy mint a szünetben, de most a többiek is ott voltak és kérdezték hogy komoly-e a bajom, amire persze én nemmel válaszoltam. Justin utat tört magának a többiek között, és leült a másik oldalamra. A térdemre tette a jeget, aztán a tekintetét lassan Joshra irányította jelezve, hogy tűnjön el. Josh csak rámpillantott, aztán felállt mellőlem, és elmentek gyakorolni a többiekkel.
-Miért viselkedsz így vele? Nem érdemli meg-néztem Justinra aki követte Josht ahogyan elmegy.
-Mert rádmozdult nem vetted észre??-háborodott fel.
-Nem mozdult rám, meg ha rámmozdul, azt majd elintézem én, mert már nagylány vagyok és meg tudom magam is oldani az ilyet..-emeltem kicsit feljebb a hangom.
-De neked ugye nem tetszik?-váltott át dühösből szomorúba.
-Dehogyis, Justin én téged szeretlek-lágyultam el én is.
-Akkor jó..-puszilt meg-Jobb már a térded?
-Persze, csak megrándult egy kicsit, de rendbejön-simogattam meg az érzékeny pontot a térdemen.
-Ha adok egy gyógycsókot akkor jobb lesz?-nézett gigaszemekkel Jus.
-Biztosan-vigyorogtam.
Lágyan megcsókolt, ami tényleg jólesett. Aztán elment Usherrel, Selenával és Scooterrel még beszélni pár dologról, én pedig a táncosokkal maradtam.
-Betty ha nem lenne baj mi mennénk..-mondta Ash.
-Persze, menjetek csak, már sokat próbáltunk, meg a térdem sem bírná-mosolyogtam.
Elmentek a többiek, csak Josh maradt ott. Én rakosgattam a cuccaimat háttal neki, és mikor megfordultam, Josht láttam magam mögött.
-Jól vagy?-vigyorgott.
-Aha, már nem fáj annyira a térdem-viszonoztam a vigyort.
-Tudod..Justin szerencsés hogy ilyen csaja van-nézett rám úgymond olyan csajozós tekintettel.
-Öhm..hát...köszönöm...-dadogtam, mert erre nem igazán tudtam mit mondani.
Beállt a kínos csend, egyikőnk sem szólt semmit. Lassan ránéztem Joshra, aki hirtelen lesmárolt, de én azonnal ellöktem magamtól, úgy látszik túl későn, mert akkor már Justin állt a színpad bal felében, könnyes szemmel.
-Justin, ez nem az aminek tűnik-indultam el felé.
-Hát akkor mi?? Csókolóztál vele, és 10 perccel ezelőtt mondtad hogy nem érdekel..-nagyon sírt.
-Justin hidd el hogy ő smárolt le én vissza sem csókoltam!!-mondtam de akkor már az én szemem is könnyes volt.
-Sajnálom, de ezek után már nem tudok hinni neked-felelte és elment.
Megfordultam és lekevertem egy hatalmas pofont Joshnak.
-Miért csináltad??-ordítottam.
-Miért hagytad?-tárta ki a kezét, de fogta az arcát.
-Én nem hagytam, időm sem volt reagálni-zokogtam, alig tudtam beszélni-Többé ne lássalak SOHA!!
Azzal elment én pedig Justin után rohantam. Bementem a backstagebe és rögtön az öltözője felé vettem az irányt. Be akartam menni, de zárva volt az ajtó.
-Justin engedj be kérlek, megmagyarázom..-sírtam és közben dörömböltem az ajtón.
-Nekem nem kell a magyarázatod, tűnj el, soha többé nem akarlak látni!-kiabálta ki Justin reszketős hangon.
Nem volt erőm állni tovább, lerogytam a földre az ajtó elé. Az én hibám..hagytam hogy lesmároljon, pedig egy kicsit sem érdekel.. Nem hiszem el hogy az összes srác ilyen..előbb Zack, most meg Josh..de nem érdekel, Justinnal akarok lenni..
-Mi történt?-rohantak oda hozzám Selenáék.
-Vé..vé..vége..vége van..-dadogtam, a sírástól nem tudtam beszélni.
-Mi??? Mi történt??-szökött fel mindenki szemöldöke az egekbe.
Elmondtam nekik. Igaz, hogy fél órába telt mire minden szó rendesen kikerült a számon, de elmondtam.
-...de ugye ti hisztek nekem??-fejeztem be.
-Mivel ismerlek ezért igen, én hiszek-mondta Sel, aki mindig mellettem áll.
-A te hibád volt, jobban kellett volna figyelned-nézett rám komolyan Scooter.
-Ezúttal egyet kell értenem..sajnálom Betty-mondta Usher is.
-Megértem..-tört ki belőlem a sírás ismét.
Selena jobbnak látta ha inkább elvisz a srácoktól mielőtt jobban kikészülök...

*Justin szemszöge*

Én tudtam..Éreztem. Van köztük valami, ez nyilvánvaló. Most hihetetlen amit érzek.. A szívem millió darabra tört, ahogy láttam hogy Josh ajkai azokat a tiltott ajkakat érintik, amiket csak nekem szabadna..
-Justin, mi vagyunk, engedj be!!-kiabált Usher.
Nem tudtam, hogy mit tegyek, beengedjem-e vagy sem, de muszáj volt kibeszélnem magamból, még ha a sírástól nem is tudok beszélni.
-Hú haver, nagyon rosszul nézel ki..-sajnálkozott Usher.
Visszahuppantam a földre, és összekuporodtam.
-Szerintem itt valami van Justin..-gondolkozott el Scoo-Betty nem olyan hogy megcsalna és..
-Láttam amit láttam..-szakítottam félbe.
Erre csöndben maradt. Valahogy egyáltalán nem tudtam mit tenni most. Usherék faggattak hogy mi is történt pontosan, mert abból amit Betty mondott szinte alig lehetett érteni valamit, annyira sírt. Nálam sincs másképp. De azért megpróbálkoztam vele. Egy óra küszködés után sikerült. Elmondtam. Kimondtam azt a szót: megcsalt. Mikor ez a szó elhagyta a szám úgy éreztem hogy nem EGY világ, hanem A világ omlik össze bennem. Visszaemlékeztem, amikor velem történt ugyanez. Betty megbocsátott nekem..bár csak a bizonyíték miatt. Viszont itt nincsen semmilyen bizonyíték.. Csak az iránta érzett bizalmam van. Ami bevallom, teljesen elszállt...

5 megjegyzés:

  1. Kövit gyorsan,am nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. Neee most minden töri ilyen szomorú lett?? :((((( kérlek siess :)

    VálaszTörlés
  3. Betty következőt!!! *-* Kiváncsi vagyok hogy mi lesz velük..!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ez a blog.Kár hogy még csak ma aktam rá...Nagyon tetszik és pár ora allat elolvasom...... :).):):)

    VálaszTörlés