2012. október 30., kedd

36.rész-Készen állsz?

/Hááát, nem tettem ki magamért annyira :SS De azért remélem tetszik :) Nem volt ötletem, de részt akartam nektek hozni, úgyhogy jó olvasást :) 6 komi/

~Betty*



Annyira jó volt ismét Justinnal lenni. Csak feküdtünk az ágyon, én alul, ő felül, és csókolóztunk. De abban a csókban minden benne volt. Az összes fájdalom, minden. Tényleg nagyon meg akartam hálálni Selenának amiért ennyire segítőkész és okos, hogy mindenre rájön.
-Édesem-váltam el Justitól.
-Mit szeretnél életem?-kérdezte mézédes hangon.
-Szeretném Selenának meghálálni, hogy már másodjára ő mentette meg a kapcsolatunkat, és én arra gondoltam, hogy...-és a fülébe suttogtam a tervemet.
-Ez remek ötlet-csillant fel a szeme-Majd beszélek Scooval.
-Köszönöm-mosolyogtam rá.
Nem felelt, csak ismét megcsókolt. Mindaddig így volt ez, míg Usher nem kopogott.
-Bejöhetünk?-kérdezték.
Justinnal csak egymásra pillantottunk. Leszállt rólam, lenyalta a szájáról a csókolózás nyomát, és szólt, hogy bejöhetnek.
Scooter is ott sunnyogott Usher mellett, és megbánóan néztek rám mindketten.
-Nos hát csak bocsánatot szerettünk volna kérni tőled, amiért nem hittünk neked-mondta Ush.
-Semmi baj, én is ezt tettem volna-legyintettem vigyorogva.
-Rendben-sóhajtottak fel megkönnyebbülve-Akkor mi itt is hagyunk titeket, mert úgy látom, hogy így is megzavartunk valamit...
Ekkor pillantottam meg Justin félig kigombolt ingét. Mindketten fülig pirultunk. Usherék kimentek, én pedig nevetni kezdtem.
-Ez kínos volt-feküdt le mellém Jus.
-De még milyen kínos..-vigyorogtam.
Szótlanok maradtunk mindketten, csak arra figyeltem fel, hogy Justin csodálkozva néz engem.
-Mi az?-kérdeztem nagy szemekkel.
-Semmi, csak olyan gyönyörű vagy-hajolt közelebb.
Még két hónap együtt járás után is képes vagyok elpirulni a szavain, amiken ő mindig nagyokat mosolyog.
Visszatértünk az előző cselekvésünkhöz, miszerint csókolózásba kezdtünk. Tovább gomboltam az ingét, mire az a földön landolt. Ismét végigsimítottam kockás hasán, erre ő felsóhajtott. Tisztán láttam, hogy libabőrös lett a tettemtől.
-Kicsim-beszéltem a szájába, mert nem volt hajlandó abbahagyni a csókot-Aludni kéne..
-Fáradt vagy?-mondta a számba.
-Kimerítő volt ez a nap..-feleltem.
-Akkor aludjunk, de előtte elmegyek zuhanyozni-kelt fel, de előtte még adott egy puszit.
Nem telt bele sok idő, kész lett, utána én is követtem. Mikor kiléptem a fürdőből, Justin tökéletes teste tárult a szeme elé. Nem volt rajta csak alsógatya, és matatott valamit az asztalnál. Odalopóztam a háta mögé és a hátát kezdtem puszilgatni.
-Jössz feküdni?-öleltem hátulról.
-Csak ha te is-fordult meg és egy puszit nyomott a számra.
Lefeküdtünk egymás mellé, Justin adott egy lágy csókot. Ráfeküdtem a mellkasára, és a szívverése hangját hallgatva aludtam el.

*Másnap*

-Jó reggelt édes szívem-köszöntött Justin ébredésemkor, és a kezében hozott reggelit.
-Ágyba kapom a reggelim?-mosolyogtam álmos fejjel.
-Neked bármit-puszilt meg.
Megettem a finom reggelimet, és felöltöztem, mert ma is próba. Nem tudom, hogy Josh ott lesz-e,de ha igen, akkor Justin biztos félholtra veri.
Lementünk a szálloda halljába, éppen ment a TV.

"Jó reggelt, Berlin, következzenek a hírek!

Tegnap a sztárpalánta Justin Bieber jelenetet rendezett a helyi repülőtéren. Meg nem erősített információk szerint a barátnője, Betty Collins után futott, akivel valószínűleg összeveszhetett, mert a lány sírva hagyta el a berlini aréna épületét. Justint megbüntették, mert gyorsan hajtott a főúton, de nem került börtönbe. Megkérdeztünk pár szemtanút a helyzetről:
-Csak annyit láttam, hogy kiabálja a lány nevét, mire ő futni kezd felé, és a végén már együtt ölelkeznek-mesélte az egyik nő, aki a reptéren tartózkodott.
Justin Bieber tette nagyon romantikus jelenet volt, egy filmben is el lehetne helyezni. Hát nem minden nő egy ilyen férfira vágyik?"

Az utolsó kérdésre elvigyorodtam. Minden nő egy ilyen férfira vágyik, és nekem egy ilyenem van. Megszorítottam Justin kezét, jelezve azt, hogy szeretem, és hálás vagyok neki.
-A pénzbírságért még kapsz-lóbálta a mutatóujját Scoo.
-Tőlem most már csinálhatsz akármit, az a lényeg, hogy ő itt van nekem-adott egy cuppanósat Justin.
Scooter fejcsóválva a kijárat felé ment. Követtük mi is, és kocsiba ültünk. Nem telt bele sok idő, már ott is termettünk az aréna előtt. Selly már ott várt.
-Jó reggelt csajszi-ölelt át.
-Neked is-viszonoztam.
Megvártam míg Justin kiszáll a kocsiból.
-Megkérdezted Scoot?-suttogtam neki.
-Igen, és beleegyezett, délután megérkeznek-kulcsolta össze kezét az enyémmel.
-Szuper-tapsikoltam.
Jókedvűen léptem be az arénába. Josht nem láttam sehol, Scooter felvilágosított, hogy elküldték. Nagyon megnyugodtam, mert így legalább nem lesz jelenet.
-Szia kapitány!-kiabált a csapatom.
-Sziasztok!-mosolyogtam-Kezdhetünk?
Mindenki egységesen bólintott. Beindult a zene, és átvettük a tegnapi dolgokat. Justinnak is sokkal jobban ment most minden, Selly is ügyes volt.
Az órámra pillantottam, Justin utána rögtön rám, jelezve, hogy az SMS-e megérkezett, itt vannak.
-Selly, csukd be a szemed-futottam oda hozzá és eltakartam a szemét.
-Mi?? De miért?-értetlenkedett.
-Mindjárt megtudod-vigyorogtam.
Justin ezalatt bevezette a meglepetést. Én is nagyon örültem, hogy ismét láthatom őket, és tudom, hogy Selena is odalesz.
-Készen állsz?-húztam az agyát.
-Mi az hogy!! Mutasd már!!-türelmetlenkedett.
Elvettem a kezem a szeme elől, és rögtön felsikított.
-NIIIIIIIIIIIIIIIIIIICK!!!!!!-futott oda a bátyámhoz és a nyakába ugrott.
Anya addig odafutott hozzám.
-Jaaaj, de nagyon hiányoztál kislányom-mondta már majdnem sírva-Minden rendben veled?
-Persze anya, jól vagyok-öleltem szorosan.
-Köszönöööööööööm!!!-ugrott a nyakamba Selly.
-Én köszönöm csajszi-vigyorogtam-Meg akartam hálálni amit értünk tettél.
-Nagyon köszönöm, imádlak-szorongatott, már majd meg fulladtam.
Justin csak vigyorgott a háttérből, és figyelte a történéseket. Engem is üdvözölt a bátyám, és ismét smárolásba kezdtek Sellyvel.
-Szerintem mára legyen ennyi elég a próbából..-ölelt át hátulról Justin.
-Egyetértek-pusziltam meg-Meddig maradtok?-fordultam anya felé.
-Csak addig, amíg Berlinben maradtok, mikor utaztok tovább Párizsba, onnan mi haza megyünk-közölte anya.
-Óóó....de holnap után indulunk Párizsba..-biggyesztettem le az ajkaim.
-Nem baj, addig is itt leszünk-mosolygott anya.
Mindenki hazament, mi vissza a hotelba. Sokat beszélgettünk anyuval, már annyira hiányzott. Jó volt vele, és a bátyámmal lenni, mindaddig, amíg valaki meg nem zavart...

5 megjegyzés:

  1. <33 Jaj nagyon édesek együtt! :) ♥ Imádom őket!
    Nagyon szép volt Betty-től hogy odarendelte a bátyját Selena-nak. :)
    De így legalább ő is találkozhatott vele és az anyukájával. :) Remélem lesznek még izgalmas részek. :)


    xoxo: Babi

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo lett siess a kovivel :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon kedves volt tölük!!!!!!!!!..........:)6969
    SWAG

    VálaszTörlés