2013. január 3., csütörtök

Végső állomás

Sziasztok, csajok.
Attól tartok, most nem résszel jövök nektek. Tudjátok, nagyon sok mindent át kellett ahhoz gondolnom, hogy idáig eljussak, de attól tartok, hogy már nem tudom kikerülni.
Szerintem már ti is észrevettétek, hogy a blog haldoklik. És sajnos én vagyok a gyilkos. Higgyétek el, teljes erőmmel próbáltam életben tartani, és részt kovácsolni nektek, de egyszerűen már nem tudok mit kitalálni folytatásnak. A fantáziám sajnos nem tud elszabadulni ebben a történetben, mert már minden megtörtént, ami csak lehet, ismételni pedig nem akarom a dolgokat.
Ott van a másik blogom, az Anything Could Happen, ami teljesen magával ragadott. Már olyannyira, hogy máson sem tudok gondolkozni, csakis azon.
Ez volt az első blogom, itt kipróbálhattam az írási képességeimet, és pozitív visszajelzések jöttek, amik nagyon jól estek. Ezért is kezdtem neki az ACH-nak, ami már egy kicsit komolyabb nyelvezetű, mint a JBandBC, de aki olvassa, az biztosan tudja is.
Eddigre már biztosan rájöttetek, hogy mire akarok kilyukadni: be kell fejeznem a blogot.
Rettentően köszönöm mindenkinek a támogatást és a sok jó szavakat, de a JBandBC véglegesen lezárul.
Ezzel nektek is jobb lesz, mert nem fogtok összecsapott részeket látni, amiket amúgy hoztam volna ha tovább folytatom.
Elég izgalmas résznél hagytam abba, de már azt sem tudnám elfogadhatóan leírni mostani állapotom szerint.
Szóval: VÉGE.
Utoljára láttatok a blogon, egy részem viszont mindig ide fog húzni, mert innen indultam, és nélkületek nem is jutottam volna el sehová.
"Where would I be, if you didn't believe?"- Justin szavaival tudok csak élni.
A másik blogomon azonban megtaláltok, ha mindenképp a műveimet szeretnétek olvasni, ott aktív vagyok.
http://unexpected-turn.blogspot.hu/ - itt elértek mindig.
Lehet, hogy egyszer még visszatérek ide is.. De kétlem.
Szóval viszlát olvasóim..Viszlát JBandBC.

~Betty*

17 megjegyzés:

  1. Én komolyan mondom elsírtam magam :'(
    Imádom ezt a blogot ...és az összes részt :(
    Remélem valamikor a közeljövőben folytatod ..:(

    VálaszTörlés
  2. :(( lécci folytasd már
    KÉÉÉÉÉRLEEEEEEEEEEEEEK ...annyira jó ...imádom

    VálaszTörlés
  3. Én is elsírtam magam :'(
    ez volt az egyik kedvenc blogom:))
    Remélem hogy mégis folytatni fogod:( Nem tudom mit fogok mostmár csinálni, hisz minden nap benéztem erre a blogra hogy mikor lesz már rész szinte egész nap a gépnél dekkoltam és csak vártam..:'( de hidd el megértem ha nem tudod folytatni, de csak gratulálni tudok hogy eddig bírtad és hoztad a jobbnál jobb részeket...:((

    VálaszTörlés
  4. Neeeeeeeeeeeeeeeeee

    VálaszTörlés
  5. Miért pont itt hagytad abbaaaaaaa?? :())))

    VálaszTörlés
  6. nem lehet hogy oda adod valaikinek hogy folytassa?

    VálaszTörlés
  7. Amúgy az előző commentelő nem is mondott rossz ötletet én már gondolkodtam rajta h megkérdezem! Mert a te blogodat nagyon imádom és hogyha nem bánnád akkor én szívesen folxtatnám! vagyis írnám a részeket te mge feltennéd vagy ilyesmi :D De azt is megértem ha nem szeretnéd.......... de ha igen akor írj és akkor e-mail-ben is küldhetnék részeket :D de majd írj :D

    VálaszTörlés
  8. sajnálom hogy ilyen rosszul esik nektek, hogy abbahagytam, de higgyétek el hogy nekem is majd megszakad a szívem.. nem tehettem mást, ezt abba kellett hagynom, mert egyszerűen már nem tudtam így írni.
    És értsétek meg, ha azt mondom hogy senkinek nem szeretném átadni az írás szerepét. Ez a blog az, ahonnan én indultam és a fejlődésemet mutatja. Lehet, hogy nektek csak egy jó blog volt amit szívesen olvastatok, de nekem nem csak ennyi volt. Ez a blog az életem része, a hely, ahonnan minden kezdődött és ezt senkinek nem adom oda.
    Remélem megértitek, és nem haragszotok nagyon rám :(
    Love U Beliebers <333

    VálaszTörlés
  9. Oké nem haragszunk :) megértünk......csak egy ötlet volt :) de ahogy szeretnéd és az új blogod is csodállatos :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Olvasom a másik blogodat is, és nagyon tetszik.(:
    Pár napja találtam rá erre a blogra... és nagyon megtetszett. Csatlakozom azok közé, akik nem akarják, hogy megszűnjön. Pláne most! :/
    Ha elfogadsz egy tanácsot... én is írok. És tiszteletben tartom, hogy be szeretnéd fejezni. Viszont én a helyedben úgy csinálnám, hogy még írnék 1-2 részt+egy befejezést, hiszen most jött volna Justin és Betty első alkalma... én a helyedben azt még minimum megírnám, és csak azután fejezném be a blogot.
    De mint mondtam, tiszteletben tartom a kérésedet, és nem akarlak semmire sem rábeszélni vagy lebeszélni.
    Ui.: siess a másik blogodon a köbivel, teljesen felcsigáztál ezzel a közös "kalandozással", na meg a végén Justin is lekötött magában valamit... remélem hamar meglesz a 15+ komi.(:

    VálaszTörlés
  11. NE NE NE NE NEEEEE NE NE NE LÉCI NE MOST HAGYD ABBA...KÉRLEK MÉG MAX MÉG 1 RÉSZ TUDOD PÁRIZS...JUSTIN...BETTY LÉCÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ...Nem régen kezdtem el olvasni a blogodat és nagyon bejön.....léciííííííííííííííííííí♥

    VálaszTörlés
  12. Neee vége..nee..majd megszakad a szívem..és szinte a közepénél:(( Sajnálom..a másik blogod viszont csodálatos..És tudom hogy bunkóság de nekem is van egy blogom(ami persze nem olyan jó mint a tied) de az is Justinos,bár nem rég kezdtem,de szeretném ha azt is megnéznétek és rendszeres olvasóim lennétek. A neve: It's My Life és tudom hogy télleg bunkóság de nagyon örülnék neki:))

    VálaszTörlés
  13. KÉRLEK SZÉPEEEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! MOST JÖNNE A LEGJOBB RÉSZ!! KÖNYÖRGÖM!!! ANNYIRA IMÁDOM EZT A BLOGOT!! :'( ♥ NAGYON JÓ VOLT OLVASNI..ÉS HÁT HIÁNYOZNI FOG..:C MAJD MEGINT EL KEZDEM OLVASNI..=) ÖRÜLTEM....♥♥♥♥ SZIA! :* ♥
    ~Cynthia

    VálaszTörlés
  14. Pont a leg èrdekesebb rèsznèl hagytad abba

    VálaszTörlés
  15. NNNNNNEEEEEEEEE!!!!!!nagyon szeretm.ez az egyetlen blog amit1 óra allat elolvastam......remélem még valamikor folytatod.....!!!!!!!!!Nagyon megszeretem ezt a blogot......Remélem a másik blogod is jó.....majd meg nézem és irok majd komit oda is!!!!szerintem nagyon tehtséges vagy..Ugy hogy bárki bármit mond szerintem nagyon tehetséges vagy.

    VálaszTörlés
  16. basszus.. minek kell belekezdeni egy blogba, amit úgyse fejezel be._. nem lennék felháborodva ha írtál volna egy olyan részt amit befejezésnek is lehetett volna mondani. de neeeeem.. a történet közepén kitalálod hogy ennyi..-.- ja de tufoom.. "innen indultál és nagyon sajnálod".. milyen èrdekes hogy egy másik blogot meg simán, boldogan vezetsz.. kíváncsi vagyok meddig foh tartani;) bár mivel olvasni nemfogom mivel úgyis kifogod jelenteni hogy "boccs nincs ötletem", így nem lesz vele problémám.. cseszd meg magad a sajnálatoddal együtt-.- sok blogot olvastam már, és egy olyat nemtudok mondani aki tényleg írt volna egy befejezèst.. ááh..

    VálaszTörlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés